Prøv å være litt mer positiv.

 

 

 

Har fått mang en kommentar på at jeg må være litt mer positiv i mine innlegg, kan ikke si at det er enkelt bestandig for jeg skriver som oftest når ikke alt er like enkelt. Det er ikke enkelt å skrive positivt når ting butter imot, dette er en blogg om mitt liv og min hverdag både på godt og vondt. Det gode er jo positivt men så kommer vi til det vonde hvordan skal en få det til å virke positivt, jeg har en åpen og ærlig blogg så da er det jo helt på tryne å pynte på min hverdag bare for å tilfredsstille en eller to personer. Hvis jeg må pynte på de vonde sidene av mitt liv så er det jo ikke ærlig skrevet, føler da at man skriver i en annen manns blogg å det kler ikke meg.

 

 

De som ikke tåler å lese både de gode og ikke minst de såre og vonde dagene mine, så er det vel bare og finne noe annet å lese. For her finner dere innlegg fra mitt liv og ikke en annens, skal en være åpen å ærlig så må man jo være ærlig på alle plan ikke bare måtte pynte på alt som skjer i min hverdag.

 

 

Ja jeg sliter med flere ting som noen mener aldri skulle sett dagslys, men man kan ikke bare ha de tingene som er positivt når ting går til helvete da tar jeg med meg det også og lar det stå til. Så får de som ikke liker det, får finne seg ett annet innlegg på bloggen da jeg har 1592 innlegg på bloggen så det er mye å lese.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Livet er så mangt. Alle har vi et eller annet.
      En blogg er vel for å skrive pm ens liv.
      God natt.

      1. Ja livet er så mangt som du sier/skriver, både på godt og vondt.

        Ja en blogg er til for å skrive om livets oppturer og nedturer og ellers hva livet mitt angår.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg tror jeg har sagt det før, og da kommer jeg til å gjenta meg selv. Men –

      Det er så enkelt at dette er din blogg, du bestemmer hva du skal skrive om, hvordan du skal skrive det og når du skal skrive

      Du sitter med makta, sitter ved roret i din egen skute, du er sjefen over din blogg og ditt liv. Det er ikke mer komplisert enn det!
      Om du hadde spurt leserne av bloggen din hva de ville du skulle skrive om, hadde de hatt mulighet til å mene noe. Nå har du ikke spurt, så da kan disse forståsegpåere sette seg på hendene og slutte å sutre – synes jeg.

      God natt, sov godt!

    3. God morgen! Håper du har sovet godt i natt. Det er uhyre vanskelig og være positiv hele tiden. Bloggen er jo dagboka di på nett, man deler akkurat hva man vil. Har man en nedtur så skriver man om det og det samme når man har opptur. Livet er ikke en dans på roser om noen skulle tro det. Bare fortsett som du gjør!
      Ønsker deg en fin dag og jeg håper været er bedre på dine kanter. Klem til deg fra meg.

      1. God morgen, ja jeg har sovet veldig godt i natt. Ja jeg kommer jo til å skrive det jeg vil når jeg vil på bloggen, for som du skriver så er ikke livet en dans på roser. Har jo mange både opp og nedturer.

        Ønsker deg en kjempe fin dag, været er sånn passe i dag det regner i alle fall ikke nå.

        Klem fra meg til deg.

    4. Skriv det som passer deg du, tror det hjelper litt å skrive om ting som plager deg, er fritt valg å lese, ha en fin dag, blir frisør her i dag, har nettopp kjørt opp gjærbakst til barnebarn, bor i nærheten, klem fra meg❤️

      1. Ja det hjelper å lufte mine tanker og følelser, å som du sier så er det jo fritt valg å lese.

        Blir jo godt med litt fornyelse hos frisøren, jeg pleier å ordne det selv jeg har ikke vært hos frisøren siden 2012 jeg.

        Da ble vel barnebarnet fornøyd da du kom med gjærbakst.

        Ønsker deg en fortryllende dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg