Pollen er plagsomt men jaja.

 

 

 

Ja våren er her og pollen sesongen er i gang, helt greit det med tett nese og rennende øyne det er også ett vårtegn plagsomt men det går greit.

 

Så nå er det bare å leve og glede seg til sommeren, den skal også brukes til å samle opp tomflasker så jeg får samlet sammen til lommepenger til Spania turen jeg sparer til. Det jeg sparer til nå er fly billetter ja og lommepenger, som må bestilles til sommeren eller tidlig høst/sensommeren.

 

Er mye planlegging utover må kjøpe meg en ny koffert for glidelåsen røyk på den gamle, så det må jeg skaffe meg så det er en del sparing om dagen og det går bra med det.

 

Har  samme budsjett som jeg hadde når jeg røkte, har sluttet med det nå og da sparer jeg en del. Lever på ett minimum som jeg gjorde før jeg sluttet med den, skal ikke klage på noe lenger når det gjelder økonomi så dette er ikke ett syte innlegg bare fakta opplysninger. Blir ingen utskeielser fra min side utover for å si det sånn.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. Har vært plaget siden jeg var 13 år gammel, hadde medisin fram til i år nå virker de ikke som de pleier. Fikk nye i går men de fungerer ikke optimalt enda, kan jo hende de blir bedre etter litt tid.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg