Pokker så vondt det gjør.

 

 

 

Har smerter i hele kroppen skulle tro jeg hadde blitt vant til det nå etter 30 år med smerter, men nei da blir ikke vant til å leve med smerter dag ut og dag inn hver dag hele året nei jeg blir ikke vant til det i allefall. Men jeg må bare venne meg til å leve med det på en eller annen måte, ta seg en paracet og se om det letter bitte litt i noen minutter sånn er det bare.

 

Og det er ikke bare litt vondt det er smerter som er sammensatt av flere forskjellige diagnoser som leddgikt, sjøgrens syndrom og en til som jeg ikke klarer å skrive riktig så det lar jeg være å prøve på.

 

Men hva slags livskvalitet får man av det, jeg har funnet meg i at slik kommer det til å være resten av livet. Har jo noen dager som er bedre enn andre, har det bedre når det er kaldt ute ja kaldt og tørt da letter smertene mine litt slik at de er til å holde ut med dem.

 

Nei nå får jeg slutte å sutre for det føles som det er det jeg gjør, men dette er mitt liv så da er det greit at jeg setter ord på det på min egen blogg tror jeg da.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hei Aud-Marit! I dag har du vunnet hos Gryxen 😊🌟 Gratulerer! Det er plagsomt å leve med stadige smerter som en vet aldri blir helt borte! Noe dritt det og!! Håper ellers at du har det bra og ikke sitter å fryser pga strømmen. Den er jo helt vill, men jeg har prismatcha så akkurat nå i desember går det greit. Håper kroppen din blir bedre utover natta. God kveld!

      1. Å har jeg jeg vunnet hos Gryende Gryxen å takk for at du sa i fra jeg skal gå inn og lese det etterpå. Ja det er plagsomt og noe dritt, jeg har levd med de smertene i mange år men jeg blir jo ikke vant til smertene av den grunn og med årene har de blitt verre og verre.

        Nei jeg gidder ikke sitte å fryse inne av den grunn, jeg får betale det det koster selv om det går utover noe annet.

        Jeg håper også det blir bedre i løpet av natten men det kan jeg bare drømme om.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Leit at du skal ha så mye smerter. Og klart det er lov å skrive det på din egen blogg, og til og med lov å sutre litt. Det kan være godt å bare få det ut og ned på “papiret”
      Sender gode tanker, og klemmer med ønske om mindre smerter og en så god jul som du kan få alene. <3

      1. Er ikke mye artig med disse smertene men det får jeg bare leve med, ja det er godt å få det ned og ut av systemet men jeg tar meg i det selv at jeg sutrer for mye.

        Ønsker deg og dine en riktig god jul.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg