Planene for helgen.

 

 

Jeg har noen planer for helgen, har i allefall 2 planer for denne helgen nei 3 ble det vist.

I dag skal jeg ut å gå meg en tur det er i allefall en spikra plan, skal også holde bloggen oppdatert der kom det en til. For holder man bloggen oppdatert så får en i allefall lesere og det er jo det som er målet med bloggen, for har man ikke lesere på den så tjener en heller ikke penger på den det har jeg lært opp igjennom årene jeg har blogget.

 

Så skal jeg se en del på tv på vinter sporten i dag, i morgen er det to finaler i håndball VM de skal jeg ha med meg.

 

Planen for i morgen søndag da skal jeg gå tur, se på tv, så har jeg en liten kar som fyller 13 år i morgen som jeg skal ringe og gratulere med dagen det er jo en stor dag for han. Ellers så har jeg ikke planlagt så veldig mye mer enn det, ellers så tar jeg helgen som den kommer det er jo siste helgen i januar på mandag er det en ny måned med blanke ark og da skal man finne en måte å komme igjennom den måneden på også.

 

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Jo takk det skal nok gå bra. Jeg har nå tjent noen kroner hver måned siden juli 2020. Ikke mye men det blir en utbetaling denne måneden også.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg