Pakke i posten.

 

 

Det er ikke ofte jeg får pakke i posten lenger, er som oftest regninger som kommer i posten engang iblant.

 

 

 

Dette er en overraskelse som jeg ble veldig glad for, det skulle han ha vist hvor mye jeg setter pris på det han gjorde der.

Gjett hva jeg skal lese når jeg legger meg i kveld, ja i kveld skal kokkejævel være med denne kjerringa i senga. Iallefall boken hans jeg gleder meg til å lese boka hans.

 

Og det er bare så raust av han og gjøre noe slikt som han gjorde nå sende sin bok til meg, jeg som trodde jeg måtte tråle bokhandlerne her i byen en gang til og kjøpe den selv. Men nei da den kom i posten i dag, noe jeg har ønsket meg siden han annonserte at vi kunne forhåndskjøpe boka hans men da så jeg meg ikke råd til å kjøpe den.

 

Dere som leser bloggen min leser sikkert hans også , til dere som ikke gjør det så titt innom her så får man innblikk i hans liv både på godt og vondt  jeg har både ledd og gråt når jeg leser bloggen hans men jeg må innom hver dag for å lese bloggen ikke bare en gang flere ganger om dagen.

 

Bloggen hans finner dere her: https://kokkejaevel.blogg.no/ les den så får dere se selv.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

27 kommentarer
    1. Herlig at boka kom til deg! Man får si hva man vil om kokken, men snill er han som sendte deg boka. Gled til til å lese og kos deg! Fullt fortjent!

      Klem fra nord

    2. Nå ble jeg glad. Du har virkelig ønsket deg denne boka. Nyt og les og kanskje kan du lage noe godt. Det er vel oppskrifter i boka også? Klem fra meg…

      1. Ja den har jeg ønsket meg siden han la ut at nå kunne den forhåndskjøpe boka, men da så jeg meg ikke råd til og gjøre det. Gleder meg til å begynne å lese den, og med det så gleder jeg meg til å legge meg og det er noe jeg aldri gjør.

        Har tittet litt i den så det er 30 oppskrifter i den, så jeg skal prøve meg på noen av dem kan jo hende det blir alle etterhvert.

        Klem fra meg til deg.

          1. Ja jeg finner nok mye der som jeg vil prøve meg på med variert hell jeg er ikke så flink på kjøkkenet.

            Gleder meg til å gå til sengs med boka i kveld.

            Kjempe klem fra meg til deg.

      1. Jeg ble veldig glad når jeg så pakken i postkassa, forsto med en gang hva det var for jeg pleier ikke å få noen pakker i posten lenger. Så det var ei som ble hoppende glad.

    3. Nå ble jeg virkelig glad!!! I dag har Kokken gledet mange. Dette var skikkelig pent gjort av Kokkejævel. Gir meg tro på at mannen er god på bunnen
      Og Aud-Marit. Kos deg med boka!!! Vel fortjent.

      1. Ja han gledet meg og flere med meg, han er god i bunnen jeg har alltid likt hans blogg og du veit at jeg liker bloggen din for dere to er to av mange blogger jeg leser hver dag opptil flere ganger.

        Tusen takk jeg har kost meg med det jeg klarte å lese i går kveld.

        Ønsker deg en god dag i varmen.

        Klem fra meg til deg.

    4. Hei.

      Veldi snillt gjort av han. Leser kun hanes blogg.Begynnt å se på din etter at han skrev om deg.Har klikket mye på reklame stort sett hver dag.
      Kos dæ med boka.
      God natt.

      1. Ja han er ett godt menneske som har måttet tåle mye, takk for at leser bloggen min også og du er hjertelig velkommen tilbake om du ønsker.

        Jeg skal virkelig kose meg med den boka.

        Ønsker deg en god dag.

    5. Den mannen tror jeg har et hjerte av gull. Og hadde en god følelse på at du ville få en bok i posten fra han. For du har jo nevnt flere ganger at denne ønsket du deg. Så nå håper jeg du koser deg i senga med kokkejævel og finner spennende oppskrifter og annet han har skrevet. Så riktig god leselyst og så blir det nok en god natt søvn. Kos deg Aud Marit.😊😊

    6. Den mannen tror jeg har et hjerte av gull. Og hadde en god følelse på at du ville få en bok i posten fra han. For du har jo nevnt flere ganger at denne ønsket du deg. Så nå håper jeg du koser deg i senga med kokkejævel og finner spennende oppskrifter og annet han har skrevet. Så riktig god leselyst og så blir det nok en god natt søvn. Kos deg Aud Marit.😊😊

      1. Jeg har ikke tvilt på at denne mannen har ett av gull, han er jo en mann som kan det å sette pris på andre. Ja jeg koste meg veldig med å lese denne boken, er ikke ofte man gråter av å lese en bok men det gjorde jeg i går kveld hva det menneske har måttet tåle det er helt forferdelig.

        Fant mange spennende oppskrifter som jeg skal prøve meg på.

        Dette er en bok som kan anbefales til mange håper han får solgt mange bøker, slik at de må lage ett opplag nummer to.

        Ja jeg fikk virkelig en god natts søvn.

        Ønsker deg en kjempe fin dag.

    7. Så hyggelig at du fikk boka👍 Håper du har fått lest litt i den, og kanskje finner en oppskrift du har lyst å prøve deg på.
      Er du glad i å lese? Jeg har masse bøker, og sender deg gjerne noen når jeg har fått sortert litt i de. Regner med at du kan se e-post-adressa mi? Da kan du gjerne svare til den om du vil
      Ønsker deg en riktig fin dag🙂

      1. Ja jeg har lest litt i boka, og den kan anbefales å leses av mange flere. Det er mange fine oppskrifter der som jeg skal prøve meg på, er ikke så flink på kjøkkenet tror jeg at jeg får til alle men noen skal jeg få til.

        Jeg ser e- post adressen men jeg må lære meg hvordan jeg sender en e-post først, for det veit jeg ikke hvordan jeg gjør har gjort det en gang men da var det en e-post jeg skulle svare på og det gikk kjempe fint.

        Ønsker deg en riktig god dag.

      1. Ja nå har jeg lest så tårene har trillet, både av latter og gråt han er kjempe god til å skrive. Man lever seg så inn i det han skriver, dette er en bok jeg kan anbefale til flere å lese.

        Ønsker deg en kjempe fin dag og helg i varmen.

        Jeg er ikke så glad i varmen jeg men det skal jo ikke gå utover andre at jeg ikke liker at det blir så varmt.

        Klem fra meg til deg.

    8. Så herlig at du fikk boka!
      Jeg visste om det fordi jeg sendte han en mail der jeg spurte om ikke han kunne gi deg boka. Fikk svar kjapt, og han hadde selvfølgelig bestemt seg for lengst at han skulle sende den til deg 😄 Jeg ble veldig glad på dine vegne, håper du koser deg ordentlig med den!
      Klem fra det høstlige Nordland 🤩

      1. Å gjorde du det så koselig av deg.

        Jeg har nå lest den, men jeg må lese den en gang til. Veldig fin bok og godt skrevet.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg