Pakke i posten.

 

 

 

Fredagen ble mye finere i dag enn den pleier, for jeg fikk en pakke i posten fra en av mine faste lesere. Den var det mye fine klær som passet meg helt perfekt å det gjorde fredagen perfekt, hentet den på ettermiddagen i dag og nå trenger jeg ikke å kjøpe meg klær på mange år. Jeg er ikke den som kjøper mest klær kanskje en gang i året så jeg er ikke den som kjøper mest av det.

 

Det er ikke mye post om dagen og da er det en opptur når det kommer noe med posten som ikke er regninger, så tusen takk til deg som sendte denne pakken til meg jeg skriver ingen navn den som har sendt den veit at jeg ble veldig fornøyd for vi har hatt kontakt via melding på mobil.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Så utrolig hyggelig gjort da! Da har du litt å pynte deg med på turer i byen og på butikken og hos din venninne.
      Klemmer og God natt…

      1. Ja det var utrolig mye fint, og da kan jeg pynte meg til meg selv. Og når jeg skal til byen ja det kan jeg.

        Klem og god natt til deg også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg