På tide med en oppdatering.

 

 

 

Da starter jeg med det dagen starer med morgenen, det først jeg gjorde i dag var å ta å sette på kaffen så jeg fikk meg en kopp fersk morgenkaffe. Da var det bare å sette seg ved dataen og lese noen blogger og drikke den koppen med kaffe og en røyk, skulle vel ha skrevet ett innlegg men det ble ikke noe av som dere sikkert så. Så bar det ut på morgentur da gikk vi langs elva på en fin grusvei og vi så en del ande familier mor med så andunger det er et veldig fint syn og se disse små nøstene som svømmer rundt med sine mødre og tanter. Ellers så har dagen bare gått fra meg har jo gått de turene som vi pleier da gikk vi opp og så på disse fine dyrene.

 

 

Nå sitter jeg og ser på fotball kampen mellom Norge og sør Korea  som det ser ut som Norge drar denne seieren i land, har vært en fin og underholdende kamp, men de skal ikke undervurdere disse små spillerne fra sør Korea for de er utrolig raske. Da får jeg avslutte dette innlegget med å ønske dere alle en riktig godnatt.

 

Takk for at dere stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg