På tide med dagens oppdatering.

 

 

 

I dag har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, starten på dagen har jeg gjort som jeg pleier men jeg brukte utrolig lang tid på å komme meg opp. Med andre ord så var det en dårlig start på dagen brukte over en time på å komme meg i dusjen, men når jeg først fikk gjort meg ferdig så var det å lese blogger med en kaffe kopp i hånda og noe å bite i.

 

Så var det å komme seg i butikken og få handlet litt fikk handlet inn for helgen for ikke mer enn litt over 130 kroner så jeg brukte ikke opp mitt matbudsjett på tre hundre denne uken, så da har jeg litt slingringsmonn neste uke og det er godt det nå som det snart er jul og hvis jeg ikke bruker opp neste ukes heller så blir det mer som jeg kan bruke på jule maten.

 

Så etter håndball kampen så gikk jeg opp til venninnen min og vi skravlet og drakk kaffe, var oppe og handlet for henne også jeg var jo ferdig handlet så jeg handlet ikke noen verdens ting for man må ikke handle for å handle. Det å handle for å handle er det slutt på for har jeg ikke behov for det så hvorfor bruke penger på det er jo ingen vits i det.

 

Nå skal jeg se på senkveld med Helene og Stian så er det natta er i gården etter at de er ferdig.

 

 

Takk for at du stakk innom og du er velkommen tilbake..

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Jeg tror jeg trenger noen handleråd fra deg, Aud-Marit. Du kom forsåvidt med ett i innlegget her, at man ikke må kjøpe bare for å kjøpe… Der har jeg et stort forbedringspotensial!

      Ønsker deg en god natt og så håper jeg at morgenen i morgen blir bedre enn i dag🙏😊

      1. Jeg kan komme med mange for eksempel ikke gå sulten i butikken, for da tar du med deg mer enn du trenger. Skriv opp handleliste og hold deg til den er også ett godt tips, ett til kjøp butikkenes egne merker framfor de dyre merkene da sparer du mye og de er like bra som toro og alle disse dyre merkene. Kjøp inn basis varer og kjøp tilbehøret etter ønske der kan du også spare mye, det gjør i alle fall jeg så prøv da vel.

        Morgenen i dag var femten hakk bedre enn i går.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

          1. Ja vi bruker utrolig mye penger på mat det gjorde jeg også, men jeg bestemte meg at sånn kunne jeg bare ikke fortsette med sånn er det bare. Jeg er jo alene så jeg kan jo bruke tre hundre kroner men en familie må jo ha ett høyere budsjett enn meg, hundemat er utenom så det er jo litt mer da. Ja det er kjempe godt at dagen og morgenen var bedre enn i går.

            Ønsker deg og dine en kjempefin lørdagskveld.

            Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg