Orker ikke mer.

 

 

 

 

 

Ja nå orker jeg ikke mer, ingen fare jeg er bare så trøtt og sliten at nå skal jeg finne senga. Har jo fått gjort en del i dag, har jo vasket leiligheten, klær og vasket opp så nå er alt det jeg skulle ha gjort før helgen. Så i morgen så kan jeg bare ta det med ro, så nå har man ikke noe som må gjøres for nå er det gjort.

 

Så nå skal jeg kneble beinhaugen ta en titt på baksiden av øyenlokkene, å se om jeg kan få noen timers søvn for det har jeg fortjent nå for jeg er så sliten å trøtt.

 

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg