Onsdag ny dag og nye muligheter.

 

Ja nå er det onsdag og en ny dag med nye muligheter, nå sitter jeg her igjen og skriver et innlegg til dere med en kaffekopp og en røyk. Ja jeg veit at det ikke er sundt og røyke men noe galt må jo jeg også få lov til og gjøre, da jeg er ferdig og har postet dette innlegget så skal jeg og hunden min Elvis ut og gå en tur så jeg får beveget meg litt i den friske kalde luften her på denne kanten det er hele – 9,6 grader ute og det er helt fortreffelig spør du meg.

Dette er et bilde fra i fjor vinter men det gjør vel ingenting for jeg syntes dette passet så fint inn i innlegget jeg skreiv til dere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg