Ny uke og mange nye muligheter.

 

 

 

Ny uke og mange nye muligheter da er det bare og gripe dem med begge hender og bruke dem til alt dem er verdt, det skal i alle fall jeg gjøre for jeg har ikke så mye annet og gjøre om dagen.

 

Jeg elsker utfordringer og veit at har jeg satt meg ett mål eller ti så klarer jeg og få det til selv om det er noen som mener at jeg ikke får til noen verdens ting så skal ikke det stoppe meg, ikke på noen som helst måte for har jeg bestemt meg så skal det bli slik jeg har bestemt meg for sånn er det bare.

 

 

Nå skal jeg snart ut på morgentur med min lille super venn som aldri tviler på meg, og det er godt og ha en pelskledd super venn som han vakker er han også i alle fall så syntes jeg at han er det. Det er godt og komme seg ut og få beveget seg å få litt frisk luft, det er sundt både for kropp og skjel deilig og komme seg ut for da får en også byttet mening om livet som har vært hardt de siste ukene. Har jo vært ute hver dag men det har ikke blitt så mye lettere men nå så har det blitt mye bedre og det er jo ett lyspunkt som jeg veit å utnytte. Etter motgang så blir man bare sterkere det er i alle fall min mening.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg