Ny dag nye muligheter.

 

 

 

Ja så er det en ny dag og mange nye muligheter jeg har faktisk ingen planer for dagen, får ta det som det kommer så får en se hva dagen bringer i dag. Får jo bare ta det som det kommer så får en ta å summere opp hva som har skjedd utover dagen i kveldingen, jeg skal iallefall være mye ute i det fine været får nyte det når vi har bra vær. Skal se om jeg får gjort noe nytte for meg, kanskje jeg får tatt noen nye bilder det er noe jeg er veldig dårlig til å gjøre det er også mye annet jeg er dårlig til å gjøre å en av de tingene er å sette pris på det jeg gjør jeg lar andre bedømme det så får en se.

 

Har noen planer men det er for bloggen men det skal jeg ikke skrive så mye om i dette innlegget, så da får dere bare vente å se utover dagen/ kvelden. Det eneste jeg kan si er at det er for andre bloggere jeg skal gjøre en liten ting, mer sier jeg ikke om den saken og det er for blogger jeg følger og leser hver dag så vent å se.

 

 

Nå skal jeg snart ut å gå meg en liten tur i fin været og kose meg i naturen, får håpe jeg ikke møter på huggorm som jeg gjorde her om dagen for det er ett av de dyrene jeg har veldig lite til overs for.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

19 kommentarer
    1. Nyt dagen og kos deg masse! Jeg har jobba litt med støvsuger og vaskebøtta – nå er det dags for en ny kaffekopp. Ut på tur blir det etterhvert her..For det elsker jeg…Kos deg med dagen og nyt en flott tur. Bilder er gøy…Klem til deg.

      1. Ja jeg skal nyte dagen, det må du også gjøre jeg kranglet med vaskebøtta i går jeg for da vasket jeg ned hele leiligheten tak, vegger og gulv jeg tok alt å det er deilig det.

        Ja å være ute på tur er det beste jeg veit, er veldig flink til å glemme å ta bilder jeg da.

        Klem fra meg til deg.

    2. Nyt dagen, den kommer ikke tilbake. Eg mistet dessverre alle bildene på mobilen, da eg måtte stille den tilbake til fabrikk innstillinger. Nå vel, er no ikke en superfotograf uansett. Ha en strålende helg.

    3. Gratulerer som nr 2 på blogglisten!! ❤️🥳🥳 Ønsker deg en fortsatt god helg! klem fra Synnøve

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg