Ny dag nye muligheter.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

Det er ikke det fineste været i dag men ut på tur skal jeg i dag, blir ikke lange turen så en får jo bare være glad for at en klarer og stå opp for egen maskin ta på seg ett par sko å gå ut en tur.

 

Det jeg gjorde fra morgenen var å lese noen blogger, samtidig spiste jeg litt frokost og koste meg med det ja kaffekoppen var jo også med sånn er det bare på morgenen her.

 

Er i mye bedre for i dag enn jeg var i går, det var deilig å kjenne at kroppen spiller på lag med en igjen. Er slitsomt og ha smerter å på samme tid være så stiv som en stokk, var lite bevegelig denne skrotten i går men nå er det mye bedre og godt er det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Puma//adidas Originals//Under Armour//adidas Originals

4 kommentarer
      1. Ja det var deilig å gå en tur.

        Ja jeg fikk en flott dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld, og kos deg med innendørs aktiviteter.

        Klem fra meg til deg.

    1. Godt å kom seg ut.
      Her starter neste uvær igjen.
      Godt å være inne da.
      Ha en fin kveld/natt.

      Klem

      1. Ja det var kjempe godt å komme seg ut en tur i dag, her bare regnet det litt så det er jo bare å ta på seg regntøy.

        Huff ja jeg hører det på nyhetene nå, syns synd i deg.

        Ja da er det godt å være inne når høststormen setter inn, og da regn i tillegg.

        Ønsker deg en riktig god kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg