Ny dag nye muligheter.

 

 

 

 

Det er en ny dag med nye muligheter, jøss hvor fort tiden flyr det er alt fredag og siste dag denne måneden. Snart er det høst og skolene starter igjen, da starter også tidspresset på mange det er jeg faktisk glad for at jeg ikke behøver å være med på. Det er mange som har lagt opp til dette selv barna skal være med på mange ting, å foreldrene må jo da legge opp til at de kanskje må kjøres rundt om kring og må legge opp en timeplan slik at alt rekkes i løpet av dagen og uka.

 

Jeg har bare meg selv og bloggen å tenke på så for meg så er det ikke mye tidspress, det jeg ikke får gjort i dag får jeg gjøre i morgen. Det er jo veldig godt å ikke ha noe som helst press på seg for da kan man legge opp dagen som man vil uten at man ikke behøver å tenke på hva en rekker og ikke, kan jo ha lite en dag å gjøre og mye en annen uten at det går utover noen andre enn seg selv. Kan jo også fordele alt utover hele uken slik at man ikke er helt utslitt den dag eller to i uka og kjeder seg resten av uka, det skal jeg faktisk bli bedre til sånn at man får en litt bedre hverdag. Det kroniske fysiske utfordringene kan jeg ikke få gjort noe med for dem er forskjellige fra dag til dag, men ellers så kan man jo gjøre hverdagen litt bedre for en selv.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Ja det er det jeg skal starte med også, sånn at ikke alt havner på en dag for da blir det en slitsom dag. Burde vel ha litt mening hver dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Denne sommeren har bare forsvunnet.
      Er en rar tid. Føler som jeg er i en boble, venter på den skal sprekke.
      Ikke bare er det skolestart, men barnehagene starter til uka. Oldebarnet starter igjen da, og litt avhvert nytt der også. De vokser så fort.
      Ha en fin dag.

      1. Ja du sa noe der at vi er i en rar tid. Ja barnehage start også det hadde jeg ikke tenkt på der er mine litt for store de er 15 år og 12 år snart 13.
        Ja de vokser og gror fort disse barna, så det er mye nytt både for de store og de små.

        Ønsker deg en kjempe fin dag.

    2. Godt at du fikk sove i natt og at dagen i dag er fin. Jeg pleier å ta litt om gangen av gjøremål og hvile litt mellom slagene. Mine unger er voksne og flytta hjemmefra og da kan man gjøre som en vil.

      Ønsker deg en riktig god helg!

      1. Godt at det ikke er bare meg som må gjøre litt hver dag, ellers så er en dag helt ødelagt på grunn av at jeg er helt utkjørt dagen etter.

        Godt å kunne gjøre som en ønsker å vil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg