Ny dag med nye muligheter.

 

 

 

Startet dagen med å spise litt hadde ikke lyst på mat, spiste bare for å spise så det knekkebrødet brukte jeg veldig lang tid på. Fikk også i meg en kopp kaffe også, den gikk litt fortere ned da jeg leste også noen blogger også. Det er en helt vanlig start på dagen, dagen er som den har vært de siste dagene skal ikke skrive så mye mer om det for dere blir vel lei av og lese om mine dårlige dager.

 

Skal snart ut og se om jeg finner noen tomflasker, har ikke mye troa på det så her blir det smalhans denne helgen jaja det er jo noe jeg er vant til. Håper bare været blir bra så jeg kan komme meg litt ut, sånn at ting kanskje blir litt enklere. Nå er det bare å komme meg igjennom denne dage, å resten av helgen er ikke for å klagen men slik er det bare.

 

 

Lag deg en fin dag og kos deg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei ☺ Har du prøvd “To good to goo?” Det vil jeg anbefale deg å gjøre, mye godt man kan få fra matvarebutikker for bare 39 kr. 😊

      1. Ja jeg har den fant ingenting her i byen i dag, og hadde jeg funnet noe så hadde jeg ikke til det uansett for det de hadde var kaker til 50 kr. Er ikke kake menneske. Men jeg følger jo med på den hver dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg