Ny dag hvordan blir den tro?

 

 

 

Ja så er det en ny dag, da heter det seg at en har nye muligheter haha. Ikke her i gården her går alle dagene ut på det samme dag ut og dag inn, kjedelig men sant har ingen planer for dagen, blir vel å gå den samme turen og veien jeg pleier og gjøre det samme som jeg pleier.

 

Har ingen å gjøre noe sammen med så da er det bare å gjøre det beste ut av dagen, og så får jeg se i kveld hva jeg faktisk har foretatt meg og fylt dagen med.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Det går jo an å finne en ny rute hvis du vil, sikkert flere fine steder med natur? 🙂Jeg går mange turer alene jeg også, går forskjellige steder og tar bilder. Da har jeg et “mål” med turen 😀Gøy synes jeg! 🙂

      1. Jeg har også mål med turene mine, det er å finne tomflasker og da blir det byen og parkene rundt den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Deilig å komme seg ut en tur da 😊 Jeg var selv ute på en liten gåtur, og det var supergodt å komme seg ut bare for å få frisk luft.

      Håper dagen en er en fin dag kjære Aud Marit ❤❤❤

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja det er veldig godt og sunt å komme seg ut på tur, det er sunt både for kropp og sjel å få seg litt frisk luft.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Nei det behøver jeg ikke men det bare blir slik.

        Opp til stanga går jeg hver søndag hvis været tillater det, det er ikke store utfordringene nei, jeg ser den stanga hver gang jeg går ut den åsen er ikke langt unna.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg