Ny dag har rast av gårde.

 

 

 

Dagene raser av gårde og jeg rekker ikke å blogge før langt ut på kvelden, men det gjør da ingen verdens ting selv om jeg hadde ønsket at jeg prioriterte bloggen litt mer enn det jeg har gjort de siste dagene. Men gjort er gjort det kommer en ny dag i morgen å da skal det komme litt mer lyd fra meg, i allefall her på bloggen for i morgen veit jeg at jeg ikke har noe annet på timeplanen så da er det enklere å sette av litt tid til bloggen.

 

 

I dag så har det gått i ett etter at jeg sto opp over klokken 12.00 så det ble ingen tidlig morgen på meg å det er godt en gang i blant, er ikke ofte jeg sover så lenge men når det skjer så er det faktisk veldig deilig. Har vært oppe hos venninnen min i dag også vi skravla over en kopp kaffe og en røyk, og så var jeg og handlet for henne det er helt toppers og bare være til nytte for noen.

 

 

Så har det vært en lang tur som ble litt for lang i dag men det gikk helt fint, kjenner det i beina i kveld men det gjør da ingenting man skal jo kjenne at en lever er det mange som sier. Men disse smertene er uholdbare og ingenting hjelper, jo kanskje det hjelper å gå seg en tur til ikke nå men litt senere hvis det ikke slipper taket. Jeg regner med at jeg sovner før jeg kommer meg ut, det gjør da ingen verdens ting for jeg skal jo ut en tur i morgen også for det må jeg hver dag. En tur er jo sunt både for kropp og skjel men det fins grenser, en tur på over 50000 skritt og over 7 timer veit ikke hvor langt jeg gikk for jeg har en slik gammel skritt teller og den holder for meg.

 

 

Nå skal jeg se litt mer på tv så får jeg se hva kvelden bringer før jeg finner senga her, så da får dere alle ha en kjempefin kveld og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

11 kommentarer
    1. Så godt å sove så lenge, det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde. Det er godt å kunne være der for andre, det gir en god følelse i kroppen. Håper din dag blir fin i dag 😊🙏 Jeg kommer til å være kjempetrøtt da jeg slo opp øya før 05 i dag.

      1. Ja det var kjempegodt å sove lenge i går, ble ikke så lenge i dag. Det er en kjempegod følelse man får når man gjør noe for andre, derfor prøver jeg og gjøre det nesten hver dag.

        Dagen min til nå har vært veldig fin.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Håper du får sove litt lenger i morgen.

        Klem fra meg til deg.

        1. Ja det håper jeg også, greit nok å stå opp som jeg bruker hver dag kl 06.45, men det var litt ekstra tidlig i dag. Godt å høre at du har en fin dag.
          Klem tilbake

          1. Jeg har en slags rutine på når jeg legger meg og når jeg står opp, legger meg rett over midnatt og står opp klokken 09.00 eller 10.00 der er det en times slingringsmonn. Ja har hatt en avslappende dag i dag.

            Klem fra meg til deg.

    2. Himmel som du går om dagen. Trodde du var høyt til fjells med alle de skrittene. Sprek det er du til gagns. Høsten er fin årstid med å se alle fargene i naturen.
      I går styrte jeg mest med husvask og det trengtes. Kan jo slappe av i helgen med god samvittighet. Skal bare drikke opp kaffen, vaske gangen og rydde. Pusse garderobespeilet. I morgen drar jeg på bytur. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg var langt til fjells og jeg gikk til fjellet også, så det tar en stund det å gå ditt og opp ja det er mange vakre farger på fjellet nå på høsten.

        Du er jammen sprek du også som tar storrent, godt du sprer det over to eller flere dager.

        God bytur til deg fra meg i morgen var det ja.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja dagene suser av gårde som bare det. Deilig da jeg går, men så merker man alle muskler i hele kroppen i dag.

        Ønsker deg en kjempefin Torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Du går jo fantastisk mye, skulke hatt litt av det jeg, ha en fin dag, har skåret opp grønnsaker til en kyllingrett, helt enkelt, men godt😉

      1. Ja jeg gikk mye og langt i går, men så fikk jeg smake på baksiden med å gå så mye i dag så jeg har bare slappet av i dag. Dagen i dag har vært bra den. Her blir det fiskeburger av ørret som jeg har fisket selv. Enkelt og godt.

        Ønsker deg en fin fin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg