Noen dager er ikke fullt så bra.

 

 

 

Ikke alle dager er like bra som man ønsker de skal være men slik er det vel med alle, i dag så er smerten til å ta og føle på å det er faktisk ikke noe som hjelper. Jeg skal snart gjøre en ting jeg pleier å gjøre det er å komme meg ut på en gå tur, veit ikke hvor lang den blir men det er vert ett forsøk for ingenting annet som gjør tingene bedre så dette er den siste utveien.

 

Det er ikke så mye annet som skjer så det er ikke så veldig mye annet å skrive om, skulle ønske at jeg hadde noen medisiner som virker og da mener jeg ingen. Det finnes men jeg får dem ikke godkjent for mitt bruk, jeg må jo bevise at de virker og at jeg får en stor prosent bedre livskvalitet men hvordan skal man få gjort det uten å få testet den er mitt store spørsmål til min lege og helsenorge.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg