Noe så flaut.

 

 

Dette er ett innlegg som ligger langt inne å skrive, men noen ganger så strekker ikke kronene til. Jeg brukte de siste kronene til å betale psykologen i går fikk med regning på resten, så hva skal jeg gjøre mangler både brød og pålegg så i helgen blir det ikke noen frokost på meg men det får jeg overleve er jo min egen skyld at det ble slik.

 

Engang fattig alltid fattig sånn kommer mitt liv til å være, skal ikke forlange noen ting bare skriver fakta om mitt liv.

 

Skriver ikke dette for at noen skal føle noen ting det er bare mitt liv som er slik og slik blir det i denne helgen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Tusen takk.

        Hvordan kan en gjøre til gjengjeld?

        Jeg har vært å handlet inn i dag etter at jeg var på tur.

        Ønsker deg en riktig god kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg