Noe jeg aldri skal bruke mer.

 

 

 

Som jeg skrev i går i dette innlegget https://audmarit.blogg.no/sann-na-er-dagens-tur-gjort-slitsomt-men-godt-i-dag.html

 

så skrev jeg at jeg trenger nye sko men ikke hadde råd til dem nå å heller ikke om ett år eller to, og da fikk jeg ett spørsmål  at jeg kunne bruke spleis. For å si det sånn det kommer ikke til å skje, for da blir det bare bråk og krangling og folk mener jeg tigger noe som jeg overhode ikke vil derfor lar jeg det være.

 

Da går jeg heller tur og får så veldig vondt i beina for skoene er så vonde, jeg kan da ikke gå tur i skogen på høye heler eller i tøfler. Det er de eneste fottøyene jeg har som ikke er totalt utslitt, så det blir bare små korte turer en stund framover for beina og ryggen har ikke godt av lengre turer sånn som det er nå.

 

Men uansett så blir det ikke laget en spleis bare for å gå til anskaffelse av nye sko, det blir jo bare en masse dritt som kommer min vei bare for at jeg har gjort det så det kan dere bare glemme blir aldri brukt spleis her i gården mer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

16 kommentarer
      1. Ja de kan det så jeg tror det er best å la det være, hadde jeg laget en spleis for å få råd til nye sko så hadde det blitt utrolig bråk å det veit jeg ikke om jeg orker.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Du kan vel spare,det må andre gjøre.herregud du kan da ikke tigge til deg et par joggesko.den sprøyta du skulle ha spleis på ble det noe av? OG HERREGUD DETTE MÅ DU TÅLE..

      1. Jeg skriver jo selv at jeg aldri skal bruke spleis lenger, ja jeg fikk den sprøyta men måtte ut med alle sparepengene mine pluss arven etter min mor. Så ta det med ro.

      2. Jeezeez!!!!
        Er det virkelig mulig å være slik ei drittkjerring???
        Føler du deg bedre etter å ha sparket en som allerede ligger nede???
        Du kan umulig ha det godt med deg selv!!!
        Jeg synes at du er et tvers igjenom dårlig menneske, for et jævla troll!!!
        Håper virkelig ikke du har familie som må leve sammen med deg, stakkars mennesker i tilfelle!!!
        Og du må virkelig tåle dette er min mening om deg!!!
        Møkkakjerring!!!

    2. En tobakk mindre kjøpt, så har du lett nye sko.. Ikke noe vondt ment, men er vanskelig å forstå hvordan du kan klage så mye på økonomien når det går SÅ mye penger til røyk. Har vært røyker selv, det var først når jeg slutta jeg oppdaget for en mye bedre økonomi man har.

      1. 1 pakke tobakk + papir koster under 300 kr, hvilke sko får man for det beløpet? Jo søppel som er håpløst vonde å gå i og som faller fra hverandre etter noen få turer.

        Forresten, er det deilig å sitte på den høye hesten og kaste dritt nedover?

    3. Hei, hvilken størrelse bruker du i sko? Jeg har sannsynligvis noen (ubrukte) joggesko i str. 40 du kan få. Men de må jo passe da😏

        1. Flott! Da skal jeg sjekke hva jeg har. Litt usikker på hva jeg har solgt/gitt bort. Jeg skriver til deg her når jeg vet😊

    4. Hei igjen, da har jeg sjekket kjelleren og funnet ut at jeg har ett par hvite adidas gåsko (ubrukt) ett par svarte joggesko (ubrukt) og ett par svarte ecco joggesko som er brukt, men ikke slitt. Jeg sender deg gjerne disse, men da trenger jeg navn og adresse til deg. Du kan sende det i en mail til meg hvis du ikke vil skrive det her😊

    5. Så bra at det ordnet seg med sko Aud-Marit. Godt at det finnes noen mennesker som bryr seg der ute. Glad på dine vegne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg