Neimen er det fredag.

 

 

 

Herregud så fort denne uken har gått, jeg har vært sikker på at det var onsdag eller torsdag i dag. Men det gikk fort opp for meg at det var fredag, så da var det bare å komme seg til byen  så jeg fikk ordnet det jeg skulle til feiringen i helgen. Jeg feirer dagen til sønnen min i helgen selv om han er født den 26 juli, er greit å gjøre det på en helg da.

 

Skal ikke annet enn å ha spagetti og kjøttsaus det syntes han var veldig godt da han var yngre, det er jo det jeg veit jeg veit ikke hva som er hans livrett nå.

 

Jeg fikk tak i billig spagetti og saus og kjøttdeig i dag så da er det i boks, blir vann til men det er jo helt greit det jeg er ikke den som drikker så mye annet. Er ikke vant til å feire bursdager lenger så det blir med det, ingen av oss er noe glad i brus og slikt vi drikker mest vann her og skulle jeg ha hatt noe brus så må jeg finne noen flere tomflasker først haha.

 

Nei nå skal jeg ikke skrive noe mer om feiringer og sånt, nå får jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg selv ned i gjørma igjen.

 

Får ta meg en tur ned for å bade bare den huggormen har funnet seg ett annet sted å være haha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper huggormen har funnet seg et annet sted, sånn at du får bade i dag! Jeg er alene hjemme, og akkurat nå sitter jeg å hører på musikk. Det er avslappende.
      Kjøttsaus og spaghetti er godt det. Med litt ost over. Lag deg en god feiring. Kanskje du og sønnen får feiret litt sammen etter ferien. Klem til deg fra meg.

      1. ja hurra jeg fikk bade i fred ingen folk og ingen huggorm var tilstede heller. Jeg har sittet å sett på OL åpningen i dag og skal se på håndball gutta spille mot Brasil klokken 02.00.

        Ja spagetti og kjøttsaus med ost var himmelsk godt, så jeg har kost meg veldig med det.

        Får kanskje det jeg håper jeg får feiret litt med han til høsten.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg