Nei nå igjen.

 

 

 

Nå igjen sier jeg bare, dette blir en kjempe lang natt utfra min mening. Å få sove om natten hadde vært helt greit, jeg vil jeg vil men får det ikke til. Har nå prøvd alt men det går jo pokker meg ikke så va gjør en da, jo da står man opp igjen for man blir jo gal av og ligge der og vente å se om søvnen tar til det gidder jeg rett og slett ikke.

 

Så nå skriver jeg dette innlegget først så setter jeg på fjernsynet og ser etter om det er noe å se på der, håper det er noe kjedelig så jeg sovner i stolen min etter hvert så det blir litt søvn på meg. Har ikke noen tro på det heller, jeg sier bare faen ta den lakenskrekken det er ikke levelig å ha det på denne måten.

 

Er vel noen som vil si at det er vel bare å prøve en gang til, da er mitt svar at det gidder jeg ikke for det kan være angsten som gnager og styrer før det smeller i gang med ett angst anfall igjen. Men det er bare å jobbe seg igjennom denne natten så er det over igjen, veit ikke hvorfor den skulle komme snikende akkurat nå det er det jo ingen grunn til.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud -Marit.

8 kommentarer
    1. Jeg vil anbefale magnesium, de fleste har mangel på det.. og magnesium står for over 500 prosesser i kroppen, og veldig viktig for muskel og nervesystemet. Det taes også best opp gjennom huden. På helsekost har de magnesium spray, bodylotion og bodybutter. Ta det feks under føttene en time før leggetid, eller på såre muskler, virker også smertelindrende. Tar man tilskudd i form av tabletter skal man ta 10mg per 10kg man veier..det 700mg om man veier 70kg..Noe annet som kan fungere for søvnen er å ta melatonin som er naturlig søvnhormon.
      Får man ikke sove eller har mangel på vitaminer og mineraler får man angst.
      Håper det løser seg for deg.

      1. Takk for tipset det skal jeg prøve, angst har jeg hatt hele livet. Har også vært innlagt på grunn av angsten. Jeg tar melatonin hver dag så det har jeg prøvd.

        Det håper jeg også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg