Nei nå er det senga neste.

 

 

 

Da er det vel på tide å hopp til sengs, for nå er jeg faktisk så trøtt og sliten. Får håpe at jeg får en god og lang natte søvn, ja fordi jeg fortjener det syntes jeg da har ikke akkurat sittet på ræva i hele dag. Jeg har vært ute å gått en lang tur i dag på dagen, og en liten tur rundt kvartalet akkurat nå kom inn for fem minutter siden. Jeg fant ut at jeg gikk ut en tur for jeg ønsket å bli litt sliten, og det skal jeg hilse deg å si gikk tre tusen skritt på den siste turen rundt kvartalet. Så nå skal det bli godt å få lagt seg så nå skal jeg avslutte dette innlegget med å si god natt til alle dere som leser bloggen min.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen, og jeg håper at du fikk sove godt i natt. Hjelper sikkert godt å gå en kveldstur. Tenker at du går på tur i dag om været er bra. Sola skinner her, og jeg skal gjøre ferdig jobben jeg ikke fikk unna på mandag. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja turen på kvelden gjorde underverk jeg har sovet i hele natt, våknet opp til snøvær men sånt får en ikke gjort noe med. Skal på tur uansett jeg da i dag, været stopper ikke meg når det gjelder å gå tur.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg