Nei er det lørdag.

Reklame | Shoecare.no

 

 

 

Herregud det er lørdag og helg tenker jeg da, for helgen er den verste delen av en uke da er alt det jeg ønsker å gjøre stengt. Ikke det at det er så veldig mye åpent ellers i uken heller nå i disse tider, man får bare gjøre det beste ut av det som er åpent da selv om det er så dyrt å gå på de stedene.

 

Man får heller gjøre det som er gratis å det er å gå en tur, man må gjøre det slik når man har tre kroner på kontoen men det kommer inn penger på mandag så det får gå det må det jo bare gjøre.

 

Venninnen min ringte akkurat nå og lurte på om jeg ville ha kaffe og vafler, det sier man ikke nei takk til så jeg skal gå opp til henne det er det jeg skal i dag ikke mer og ikke mindre.

Skal også skrive en del innlegg på ettermiddagen så jeg har utover kvelden, er jo det jeg tjener noen ekstra kroner på hadde jo planer om å kjøpe meg ett kamera til meg selv til jul så jeg også får en julegave slått sammen med bursdagsgave til meg selv.

 

Klikk, klikken genererer noen kroner til meg også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Skohorn i rødt sedertre//Cleaning & Regenerating Soap AVEL//Latexhansker 10 stk//Skostrekker for kvinnesko med rund tå

2 kommentarer
    1. Lørdag ble en heller amputert dag med å sovne langt på natt og sove noen timer. Men føler meg ikke trøtt. Koselig å dra til venninnen din på kaffe og vafler. Er godt det. Skal klikke på alle reklamene du har lagt ut sånn at det blir noen kroner av det. Høres ille ut med tre kroner, det kommer du ikke langt med. Håper virkelig at du får pengene på mandag, det er nå du trenger dem! Trygden kommer jo torsdag eller fredag i neste uke.

      Kan si at barnebarna og svigerdatter ikke var smittet av corona. Prøvene var negative. Må si at jeg pustet lettet ut.

      Nest siste lørdag med Skal vi danse. Blir spennende om hvem som vinner finalen da! Ha en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Det hørtes ikke bra ut med lite søvn, jeg kjenner godt til det så dyp medfølelse til deg. Ja det var kjempe godt å dra opp til henne, fikk spist en del vafler så jeg slapp å ta nudelsuppa mi enda for det er kun to slike jeg har igjen. Er ikke mer en de 3 kronene igjen så jeg veit at jeg får penger på mandag for jeg har forvaltning og har fått penger en gang i uka i flere år. Er jo faktisk nå jeg skulle hatt noen ekstra nå men det har jeg ikke, så en får ha det så godt en kan med det en har jeg er vant til det jeg da.

        Ja trygda kommer torsdag eller fredag til dere som venter på den, hos meg kommer den da også men de pengene ser ikke jeg for jeg har forvaltning og får det jeg skal ha på mandager. Venter også lønn fra bloggen min som jeg hadde ønsket kom i går, men nå får den komme når den kommer.

        Godt at de ikke var smittet da var kjempe godt å høre for din og deres del, ja nå kan du puste ut har tenkt mye på dem.

        Ja det er nest siste lørdag håper det blir gutta som trekker det lengste strået og kommer til finalen.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg