Natti natta folkens.

 

 

 

Ja nå er det den tiden på døgnet igjen som man burde si god natt sov godt Norge, er trøtt som ei strømpe men hva hjelper det når støyen gjør så det rister i grunn voldene her. Jeg fikk lånt meg ett par hørselsvern så da får en vel sove i natt også, veit ikke hvor den støyen kommer i fra men bråk er det ett eller annet sted.

 

Men nå skal jeg finne meg en god bok og krype under dyna, å se om man klarer å lese noen sider før øynene glir igjen. Får håpe det skjer veldig fort for når jeg først har sovnet så er jeg vanskelig å bli vekket, slik har jeg vært helt siden jeg var bitte liten så der har jeg en fordel at de kan nesten rive ned huset rundt ørene mine når jeg først har sovnet.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg