Når hodet stopper deg.

 

 

 

Har jo lyst til mye men jeg veit ikke om det blir så veldig mye av at det skjer, alle har jo noen de ønsker å gjøre men det er ikke alltid like lett å få dem gjort. Sånn er det vel for mange her i verden og at de ikke får det gjennomført, dette skjer med mange jeg skal iallefall gjennomføre et ønske i dag og til og med dokumentere det med bilder. Det kommer i eget innlegg ved en senere anledning i dag, så de som venter får se bare håper det blir som jeg vil for da blir det veldig fint.

 

Håper bare beina og kroppen vil ikke minst hodet, det er som oftest det som faktisk stopper meg i mange mine ønsker og mål jeg setter meg om dagen.

 

Angsten er den som gjør ting vanskelig å gjennomføre, på gode dager så går alt veldig bra på dårlige dager så får en ikke til noen ting. Så når jeg starter så kan alt være helt fint men så er det den dumme angsten som ødelegger alt, man kan mang en gang føle at ingenting av det en gjør er bra nok og da er det ingen vits tror jeg da. Jeg veit innerst inne at jeg er bra nok og kan det jeg vil men det er hodet som stopper meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
      1. Det er ikke så enkelt når angsten har banket på å blåse i tenk om, å da klarer jeg ikke å gjøre alt jeg har lyst til det er til å med vanskelig å fungere i hverdagen og alt annet en gjør om dagen.

    1. Ja dessverre er det slik med angst. Må bare prøve å ta små skritt mot det du ønsker, og ikke gi opp når du plutselig må ta to skritt tilbake.
      Håper du får en fin dag.

      1. Takk for en fin kommentar det tok jeg og gjorde, jeg fikk gjort en ting men de to andre tingene fikk jeg ikke gjort. Fikk kjøpt bursdagsgave til min venninne å jeg fikk levert den, hun ble kjempe glad for gaven jeg hadde kjøpt til henne å være hos henne så er jeg trygg for angsten.

        Så dagen var fin den.

        Ønsker deg en kjempe fin ettermiddag.

      1. Det ble en fin dag jeg klarte å gå og handle den bursdagsgaven til min venninne, men ikke så mye mer annet.

        Ønsker deg en kjempe fin ettermiddag.

    2. Ikke kjekt når angsten griper en, men likevel fikk du nå ordnet gave til venninnen din og gjennomførte besøket. Man har dager hvor man ikke makter noe som helst, og andre dager kan det gå greit og dagen kan likevel bli god.

      Jeg har omtrent rent bort i varmen, og sovnet nesten av i sola. Sov dårlig i natt og 4 timer søvn gjør at man ikke får hodet med seg.

      Ønsker deg en fin kveld.

      1. Ja jeg fikk ordnet gave til henne, det å gå på besøk til henne er helt greit det hun veit hva angst er selv hun. Så det er nesten ett fristed å komme til henne for der kan man komme som man er.

        Det er varmt her også i dag, så synd at du sov dårlig i natt da.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg