Nå sitter jeg å venter.

 

 

 

Jeg sitter å venter i kveldsmørket på den kjempefine hver gang vi møtes, det er faktisk første gangen jeg ser hele dette programmet å forelsket meg helt i det programmet. Hvorfor jeg ikke har sett det før kan jeg faktisk ikke skjønne, jeg har vel vært dum eller kanskje det var ett annet program som har fenget meg. Men en gang måtte være den første og kommer ikke til å være den siste, så nå begynner det hvert øyeblikk så nå av slutter jeg dette innlegget med å ønske dere alle en riktig god lørdagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg har omdøpt programmet til “Hver gang vi gråter”, for denne gang har det falt mange tårer. Har sett alle sesongene og det er faktisk veldig bra. Hvorfor du ikke har sett det er sikkert noe annet som har fenget. Sånn her det med de fleste og det er ikke alt man kan få med seg.
      Håper søndagen blir fin, og jeg våkna kl 06 i morges og det er tidlig. Havner nok på sofa tenker jeg. Klem til deg fra meg.

      1. Har du døpt det om, ja det har vel vært noe annet som har gått på samme tid ikke veit jeg.

        Det er vakkert vær ute men veldig kaldt ute, deilig med fine kalde vinter dager. Men det blir nok en hvile dag her i dag får en håpe på blir det for mye leven så går jeg meg en lang tur.

        Skal i allefall ringe til min sønn og gratulere han med dagen, han minste blir tretten år i dag.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg