Nå sier jeg god natt.

 

 

 

I dag har det vært sol og fint også ganske varmt, vannet renner nedover veiene grunnet snøsmelting. Jeg har gått med brodder på tur for vann oppå isen gjør det utrolig glatt, godt å føle og vite at jeg går noe tryggere med dem på.

 

Har vært mye ute i dag vært innom og tittet oppe på markedsplassen som er kirketorget her i byen, som det har vært fra tidenes morgen for Kongsbergs marken som det heter her i byen og byen har 400 års jubileum i år. Har funnet og samlet sammen noen tomflasker i dag også, ble en ti femten flasker og bokser til sammen det er 20 til 30 kroner og det er ganske bra for en dag nå vinterstid.

 

Nå får det være nok for i dag så kommer jeg sterkere tilbake i morgen, så nå sier jeg bare god natt til dere alle.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen til deg. Det er bra når snøen tiner og sola skinner. Våren er snart på plass hos deg. Flott at du fant flere tomflasker. Viktig å ta vare på naturen rundt oss.
      Her skal det bli bakedag og barnebarnet har vinterferie. Blir kos med bakst til kaffen. Ha en fin dag og klem til deg fra meg.

      1. God morgen. Ja det er godt med snøtining og solskinn, håper våren kommer er vinterferie her også denne uka.

        De tomflaskene kommer godt med, og naturen blir renere. Blir godt med bakst og en koselig stund med barnebarnet er det også.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg