Nå orker jeg ikke mer.

Reklame | Ellos.

 

 

Nei nå er det den tiden på døgnet at en ikke orker mer for i dag, da er det vel på tide å kneble beinhaugen å krype godt innunder dyna. Ta en titt på baksiden av øyenlokkene å få seg en hel natts søvn, er jo bare å håpe på det for ellers blir det en kjempe lang natt. Jeg trenger en god natts søvn for i morgen tidlig skal jeg ut å handle det jeg trenger denne uken, så slipper jeg å stå å gå i kø i butikken så gjør jeg det så tidlig som mulig.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

Mille Notti//Mille Notti//Ellos//NORDFORM

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg