Nå kommer snart januar.

Reklame | Gymgrossisten

 

 

Nå i julen så har det vært mye fet mat og kaker, så kommer januar med nyttårsforsetter og mange vil begynne å trene og andre skal slanke seg. Ja skal du det så må du nok kanskje ha noe til å kunne starte opp med, jeg fant noe på en nettside som heter gymgrossisten som du trenger. Hadde jeg hatt det som nyttårsforsett så hadde jeg trengt alt, for å trene inne på treningsstudio så har jeg ingenting men jeg trener ute og da må jeg jo kle på meg etter temperaturen.

 

Hadde jeg skullet trene inne på treningsstudio noe jeg ikke gjør, for der føler jeg meg ikke vel passer ikke inn på en måte.

 

Takk for ar du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Maxim//Better Bodies//Abilica//Better Bodies

2 kommentarer
    1. Altfor mye mat av det usunne slaget her. Nå skal det bli endring i kostholdet og mer bevegelse. Har ikke godt av å gro fast. ha,ha.
      Trening i studio er ikke noe for meg. Gåturer er langt mye bedre synes jeg. Da er gode varme vinterklær det beste. Ha en fin ettermiddag. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg har stort sett spist det jeg pleier, så jeg trenger ingen endringer i kostholdet kanskje litt mer i bevegelse. Har jo grodd mer eller mindre fast til leiligheten min i jula og det er ikke bra for psyken min fikk jeg beskjed om av psykologen min i går.

        Du sier noe der bedre å gå tur i guds frie natur, nå til dags så må man ha varmt og godt vinter tøy.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg