Nå har julen startet for min del.

 

 

Dette bildet er fra arkivet og ble tatt i sommer, men hva gjør vel det sier jeg da.

 

Nå har jeg sett på grevinnen og hovmesteren som er ett av mine høydepunkter i julen, så nå kan jula bare starte alt er klappet og klart ja lysene på juletreet har jeg ikke satt på enda for jeg glemte batterier i dag men det haster ikke før i morgen.

 

Faktisk så gleder jeg meg til jul er litt rart å si det for jul har ikke vært noe jeg har gledet meg til hele livet, men det var moro med alle konsertene på julaften som vi hadde med skole korpset da jeg var ei lita jente og fram til år 2000.

 

Gleder meg nå bare til å legge meg håper bare jeg får sove, det er ikke brått sikkert det blir å få til men jeg skal snart forsøke.

 

En ting jeg faktisk aldri har sett på julaften er tre nøtter til Askepott, jeg liker best Donald og vennenes hans på julaften det blir kos uansett hva du liker å se på en dag som denne.

 

Lag dere en fin lillejulaften og kos dere, jeg vil bare ønske dere alle en riktig god og fredfull jul.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

24 kommentarer
    1. God jul. Du må få med deg Tre nøtter for Askepott! Den har stått på og surret og gått i alle år, Datteren MÅ se den. Jeg har kastet et blikk på i ny og ne. Aldri helt skjønt fascinasjonen. Men gor to år døden satt jeg ned sammen med Datteren og så hele filmen Den et virkelig fin! Anbefales.

      1. God jul til deg og dine, jeg skal prøve å få det med meg veit ikke når det går.
        Før så gikk den på den tiden vi var ute og spilte, jeg var hos venninnen min i fjor da det gikk for vi var på gravlunden.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Lurer på om Kjerringtanker er full, hehe.. var da noen merkelige ord på slutten der 😂 men du… riktig god jul Aud-Marit, kos deg masse 🥰

      1. Ja kanskje det men jeg er vant til at det kommer noen kommentarer med feil ord på feil sted så jeg tolket de feil ordene, så gor to år døden tolket jeg som for to år siden haha. Ja jeg skal kose meg.

        Ønsker deg og dine en riktig god jul.

        Klem fra meg til deg og dine.

      2. Jeg kan forsikre både Aud Marit og Bunny om at jeg langt fra var full. Hadde ikke rørt noe sterkere enn cola, og knapt det. Skriveleifene skyldtes nok knotting på mobil, og litt stavekontroll.
        Ha en God Jul både i Kongsberg od Drammen.

        1. Jeg tenkte ikke den tanken i det hele tatt og at denne skrive feilen var og hadde en forklaring, cola der minte du meg på at det må jeg få i hus før julefreden senker seg i både stall og stue.

          Ønsker deg og dine en fredfull og stressfri jul.

          Klem fra meg til deg.

    3. Det er godt å lese at du også gleder deg til jul. Håper du får noen fine dager. En riktig god jul ønsker jeg deg 🎄🌟

      1. Jeg gleder meg veldig til jul og dagene blir veldig fin for jeg skal veldig mye ut på tur, med mye fine opplevelser i vinterland med termos og sitterunderlag i sekken ja mat også.

        Ønsker deg og dine en kjempefin jul og kos deg med julen og senk skuldrene og kos deg.

        Klem fra meg til deg og dine.

    4. Riktig god jul Aud Marit.Tre nøtter til Askepott begynner kl 11 på NRK,den MÅ du få med deg.neida,du må ikke selvfølgelig ,men det er en veldig trivelig film.

      1. Takk så mye, akkurat da er jeg hos venninnen min til jule lunsj så det blir ikke tre nøtter til askepott på meg i år heller. Men jul blir det uansett, jeg gleder meg i alle fall til jul med eller uten Askepott.

        Ønsker deg og dine en kjempefin og fredelig jul.

        Klem fra meg til deg.

    5. God jul vippset deg noen kroner så kan du kjøpe deg noe som du trenger og kos deg i julen Juleklem fra Solveig

      1. Tusen takk!

        Det å kjøpe meg noe det kan jeg gjøre i morgen, nå orker jeg ikke ut igjen har fått ordnet siste rest nå.

        Ønsker deg og dine en kjempefin jul.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg