Nå har jeg en plan.

 

 

 

Nå er det sikkert noen som lurer på hva den planen er, det kommer jeg snart til for jeg er jo ikke den som setter dere på pinebenken. Nå sitter jeg her og skriver ned noen ord til dere med enda en julefilm, men det er vel på tide å finne senga snart men jeg finnes ikke trøtt i det hele tatt. Har jo ingenting å forsømme i morgen det er jo søndag og vi er midten av romjulen så ingenting blir forsømt, så da gjør det ingenting om man er litt sånn natt rangler for det er jo lov en gang i blant. Når jeg om ikke så lenge så skal jeg lese litt i ei bok, så blir jeg kanskje litt ekstra trøtt å man trenger jo det for å få sove.

 

Nå har det faktisk begynt å regne litt her, så jeg sier bare pokker ta for nå blir det vel bare hålke igjen. Men det er jo slik vintrene har blitt så man får bare ta det som det kommer, vi er jo litt skyld i dette klimaet selv så da får en skylde seg selv.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen, jeg hoster fortsatt og i går toppet det seg. Fikk feber, vondt i alle ledd, lå på sofa hele dagen og sov innimellom. Når kvelden kom forsvant feberen og jeg fikk sett en julefilm. La meg i halv ett tiden og slokna tvert. Føler meg bedre i dag men hosten er ikke grei. Har jo astma så da blir det bronkitthoste.

      Ikke snø her men masse vind og kaldt. Jeg står over gåtur når formen er som den er. I morgen bestiller jeg mat og får på døra.

      Nyt 3 juledag, og håper at det ikke er speilholke. Klem til deg fra meg.

      1. Her er alt bra utenom at det har blitt hålke ute å de veit jo ikke hvordan dem strør her, enda det har vært hålke mange ganger er jo ikke annet om vinteren nå om dagen. Håper de finner ut hvordan de gjør det før jeg skal ut å gå tur.

        Håper du blir bedre i formen etter hvert sånn at du også kommer deg ut en tur.

        Ønsker deg en rolig og fredelig søndag å tredje juledag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg