Nå gir jeg snart opp.

 

 

God kveld alle lesere!

 

Jeg gir snart opp når jeg skulle spise en fiskeburger i dag så røyk jaggu en tann til, godt var det ikke har hatt et smertehelvete i kveld men det går vel over når jeg tar to smertelindrende tabletter før jeg legger meg. Skal til tannlegen igjen den 14 februar så jeg får holde ut til den dagen, det er en tann som er planlagt at hun skal bytte fylling på den dagen så jeg venter til den timen kommer.

 

Nå er det tredje tannen som ryker på under et år, så ja jeg gir opp denne tanngarden min for den tåler faktisk ingenting. Jeg gjør alt for å holde den i orden men ingenting hjelper, jo det er en ting som kanskje hjelper er vel og trekke ut alle sammen og sette inn nye. Det er noe dyrt å måtte gå til tannlegen hver gang en tann ryker, noe som skjer veldig ofte så det ruinerer meg helt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
      1. Ja det skal gå bra det, for jeg har rimelig høy smerteterskel. Gleder meg ikke akkurat til å gå til tannlegen men må man så må man, blir bare så veldig bra etterpå.

        Søndagen har vært bra til nå så den har jeg brukt til å blogge litt og godt to turer den første ble lang og den siste fikk Elvis bestemme og da ble den ikke så lang.

        Ønsker deg og dine en riktig god søndag.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg