Nå får vi påfyll av snø.

 

 

 

Ja nå har det begynt og snø igjen se så rent og pent det blir, vi får se hvor lenge det varer utpå dagen begynner det sikkert og regne igjen sånn har jo vinteren blitt her i landet. Men det er vel bare og leve med, får håpe vi ikke får grønne vintere fram over i tid det håper jeg at jeg slipper og oppleve.

 

Nå er dagen i gang her og jeg har sittet og lest en del blogger og kost meg, jeg prøver og få det som kalles inspirasjon til hva jeg kan skrive om. Det jeg fant ut var bare og skrive det jeg pleier og holde meg til hverdagsinnlegg, så må man se om det kommer noe til meg å skrive om den som lever får se å jeg lever i beste vel gående som dere ser.

 

Jeg ønsker dere alle en riktig god morgen, så møtes vi på bloggen senere og da skal jeg gå en morgentur med lille Elvis gutten i dette fine snøværet. Jeg bare elsker snø og vinter til og med kulda.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg