Nå er spleisen i mål.

 

 

 

Ja nå er spleisen i mål så jeg vil takke alle som har bidratt til spleisen, så nå blir det nye briller på meg så når de pengene blir utbetalt så skal jeg gå innom optikeren for å betale dem. Og hente dem når de er ferdig til å hentes, dere skal få se bilder når jeg har hentet dem håper dere da liker dem.

 

Og nå blir det aldri noen ny spleis fra meg for det er vist ikke alle som liker det og da slutter jeg helt å bruke den kanalen, så slipper jeg alle de sårende kommentarene og føle meg utrolig liten, dum og ikke noe oppegående i det hele tatt. Noen mener til og med at jeg ikke bruker de innsamlede midler til det jeg sier jeg skal, og det er veldig sårende derfor så skal jeg ikke bruke spleis lenger.

 

Er vondt nok å ikke kunne klare å bære slike kostnader selv, jeg sier ikke dette for at dere skal syntes synd i meg for det er det ikke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Ja det var kjempe fint og jeg gleder meg til å kunne se godt igjen.

        Ønsker deg en riktig god kveld og en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Ikke bry deg om hva andre mener. Det er alltid noen som “vet best”, og som liker å kritisere andre. De som deltar i en spleis gjør det fordi de vet at “skoen kan trykke”, og de gjør det frivillig. Det er ikke noe verre å delta i en spleis for en privatperson enn det er å spleise for et turlag, et føll eller nyfødtintensiven i Stavanger, (Det siste mener jeg faktisk er det offentliges ansvar.) Ta imot spleisen med god samvittighet, og gled deg til du kan se godt igjen.

      1. Ja og det er jo frivillig om man vil støtte en spleis om den er til private eller til foreninger, men noen vil jo trykke ned folk som starter en spleis og det orker jeg ikke mer.

        Ja jeg gleder meg til å se godt igjen.

        Ønsker deg en riktig god kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

        1. Jeg synes ingen har vært frekke eller prøvd å trykke deg ned. Ikke i kommentarfeltet ihvertfall. Trist hvis du opplever det slik. Tror alle kun ønsker deg det beste. Ha en fin kveld 😃

    2. Dessverre finnes det mange bitte små mennesker som næres av å trampe på andre. Håne, sjikanere og latterliggjøre. Bitte små mennesker elsker det! Det er lett å si at man ikke skal bry seg, men det er langt verre å la det være, for man BRYR seg jo. Likevel, ikke bry deg! Du har penger til nye briller og mange nok har bevist at de setter pris på deg. Gled deg over det hvis du klarer 🙂

      1. Ja og det er jeg glad for at det er få tall av de som må trampe på andre folk så jeg skal nok klare meg, ja nå skal jeg betale brillene når spleisen kommer inn på konto. Skal bli deilig å se godt igjen, jeg blir glad av å se at noen bryr seg selvfølgelig klarer jeg å glede meg over det.

        Ønsker deg og kjærest en riktig god kveld og natt.

        Klem fra meg til deg og kjærest.

    3. Alltid mange som må mene noe, og jeg forstår godt at det er sårende.
      Prøv å glemme det,(vet at det ikke er enkelt) og gled deg over alle som har hjulpet deg denne gangen. 🙂
      Bra du får deg nye briller! Klem fra meg 🙂❤

      1. Ja det var faktisk veldig sårende, skal prøve å glemme det men enkelt er det ikke nei. Selvfølgelig er jeg glad for alle som ville hjelpe, men noen av kommentarene var sårende når de ikke vil tro på meg for jeg går jo ikke til det grepet hvis jeg hadde klart det selv.

        Jeg skal betale dem så fort spleisen er utbetalt og hente brillene når de er ferdige.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg