Nå er natten her kjære.

 

 

 

Nå får en si at nok er nok for i dag kjære bloggen min, ja jeg skriver kjære bloggen for det er den eneste som ser meg og hører på meg. Jeg har ikke så mange andre som gjør det, så det kjæreste jeg har i min hverdag er deg. Det er til deg jeg kan si mine innerste tanker og følelser i mitt liv, du er den eneste jeg har som jeg har skrevet/sakt i flere innlegg så nå gjentar jeg meg selv men du er i alle fall den eneste som ikke klager på at jeg gjør det.

 

Men nå er det blitt natt så nå skal jeg gjøre meg klar for senga å da håper jeg at det blir en hel natt med søvn, så nå skal jeg krype godt innunder dyna å ta en titt på baksiden av øyenlokkene å se om jeg får den søvnen jeg ønsker meg. Skjer ikke det så får det bare være, for en natt i ny å ne så gjør det ingenting så jeg tar det som det kommer.

 

Jeg kan jo alltids stå opp igjen, for da kan jeg skrive en del innlegg til deg kjære bloggen min.

 

 

Med disse ordene så ønsker jeg deg og dine kjære lesere en riktig god natt kjære bloggen min.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg