Nå er kvelden her.

 

 

 

 

Da er nok en dag rast av gårde, sånn som alle andre dager gjør. Har vært på langtur i dag det var så deilig at jeg faktisk glemte alt av vonde tanker, ikke bare dem men også smerten i kroppen å det var deilig.

 

Nå i kveld har jeg sett på farmen dette kan bli spennende, for den gjengen som er med i år er en fargerik gjeng.

 

Har også gjort klart handlelisten til i morgen tidlig med utregning på ordinær pris, håper at jeg finner en del av det jeg må ha i halvpris kjøledisken for da blir det enda billigere.

 

Nå sitter jeg og ser på det jeg ikke fikk med meg på fredag, for det har vært så mye å se på i helgen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg