Nå er kvelden her.

 

 

 

I dag har jeg kost meg har vært hos venninnen min i dag også, hun ringte meg og ville ha noen å skravle med. Jeg gikk opp til henne og vi skravlet over en kaffe kopp som vi pleier, var også oppe i butikken for henne og handlet litt.

 

Ellers har jeg bare slappet av på en lørdag av alle ting, ja når jeg fant ut at det var lørdag og ikke torsdag som jeg trodde når jeg sto opp i dag var en del dager som hadde løpt fra meg denne uka.

 

 

Nå skal jeg se på håndball kamp mellom Norge og Sverige og det blir en kamp med stor k spør du meg, håper bare Norges jenter tar og drar seieren i land. Den starter nå på tv3 vis det er noen som lurer på det, ja jeg er en kjempe sportsidiot glad i håndball og jeg har jo spilt det selv i ungdommen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg