Nå er jeg sliten.

 

 

 

Så var jeg inne igjen etter en siste tur for i dag håper jeg da, håper også at roen senker seg rundt om også. Fy som en irriterer seg om alt når psyken ikke er i orden, men høy og ensformig dunk dunk musikk er faktisk irriterende. Får bare håpe den blir dempet snart, det var faktisk den musikken som fikk meg til å gå ut på tur igjen. Går jo ikke an og slappe av i dette huset, jeg fikk nettopp beskjed om å senke volumet på stereoen min. Jeg har ikke noe musikk anlegg så det kan være litt vanskelig å senke volumet da vel, å jeg var ikke kommet meg inn etter turen engang. Er veldig moro å bli klaget på bråk fra min leilighet uten at jeg er hjemme, å det er ikke første gangen heller så en blir sliten av å få skylden for bråket som andre står for. Så hvem er hakkehøna her i borrettslaget , jeg føler meg som en stor en som blir hakket og bedt om å dempe noe jeg ikke har og ikke var hjemme en gang å det er da ingen i min leilighet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg