Nå er jeg klar til to timer julefeiring.

 

 

 

Ja nå er jeg klar for to timer med julefeiring i to timer, med god mat og mange mennesker både kjente og helt ukjente men det blir bra. Etter det så skal jeg hjem til meg selv og pakke opp noen gaver, så blir det tv titting ikke noe mer enn det for meg en tradisjonell jul alene etter klokken 16.

 

Blir nok ett innlegg til kanskje er ikke sikker, har ikke vært på tur i dag bare slappet av har gledet og gruet meg. Det er vel normalt tror jeg eller kanskje ikke, men slik er alt i livet mitt.

 

Lag dere en kjempefin julefeiring.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Jeg hadde også vært spent på å treffe mange man ikke kjenner. Men det blir sikkert koselig. Og en variasjon uansett. Jeg gjør mye jeg gruer meg for, hver uke. Men som regel går det fint, og man blir glad etterpå når man ser ting går fint 🙂 Kos deg. Håper å høre mer fra deg om hvordan det har vært 🙂

      1. Forstår ikke hvorfor jeg grudde meg, for dette var en varm og fin opplevelse. Ble kjent med noen nye mennesker og møtte flere som jeg kjente litt fra før, og ble en fin variasjon fra å sitte helt alene. Ble mange gode og varme klemmer.

        Ønsker deg en kjempefin julaften og en god romjul.

        Klem fra meg til deg.

      1. God jul. Ja det ble en varm og gode timer, fikk mange varme klemmer og mye god mat og gode samtaler.

        Ønsker deg en fortsatt kjempefin og god julaften og resten av julen.

        Varme og gode jule klemmer fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg