Nå er jeg dritt lei.

 

 

 

Nå er jeg dritt lei av at formen ikke er bra, det eneste positive med det er at en ikke orker å lage å spise så veldig. Man går da ned i vekt og økonomisk bra for da sparer en mye på mat budsjettet. Denne uken har jeg jo handlet inn litt mat men jeg har ikke spist så mye av det så da har jeg en god del til neste uke, så da slipper jeg og handle noe i starten av uka så jeg regner med at det ikke blir mer enn en gang den uken og da sparer jeg penger på mat budsjettet som er 300 kroner i uken.

 

Men det og ikke å være i form og bare klarer og gjøre litt av det som man ønsker i løpet av dagen, det er et nederlag og ikke fungere som man pleier. Og når man i tillegg er redd for å gå ut bare på grunn av helsen og i tillegg så er det blank hålke på grunn av at det har vært mild og ikke strødd ute, de er vist redde for å måtte jobbe disse som har ansvar for dette arbeidsområdet.

 

Nå ønsker jeg meg bare veier og fint vær for dette er som er nå er noe dritt, og det er jo mye av dette med klima som vi er skyldig i å skusle med det selv om mange mener noe annet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg