Nå er det sol og søndag.

 

 

 

Ja da er det siste søndag før skole start for mange for meg er det bare en helt vanlig søndag, det eneste er at det er sol å at det er mandag i morgen. Jeg liker best uke dagene for da er det flere folk i gatene å sitte å se på som stresser rundt, men jeg syntes dagene går litt for fort for tiden ikke for å klage men man rekker jo nesten ikke å snu mening før den dagen er over. Er vel slik for flere enn meg, jeg syntes noen ganger det er greit at dagene går fort også for da er det ikke så lenge til en skal legge seg igjen.

 

Godt at det begynner å nærme seg høsten for da begynner det noen faste programmer igjen på tv ikke bare repriser hele tiden, for det begynner jeg å bli lei av i morgen begynner både God morgen Norge og ny sesong av sommer hytta blir fint å få noe å se på som ikke er reprise.

 

Nå skal jeg snart ut å gå meg en tur ut i parken så kanskje en finner noen tomflasker, tror jo at det kan være noen av dem for det har vært mye fest bråk fra byen i natt da før jeg gikk å la meg i går.

 

Men jeg sovnet ganske fort i natt å sov som ett lite barn fra jeg la meg til jeg sto opp på morgenen, det var jammen godt å få en hel natts søvn for det har vært fraværende her i en hel måned nå bare hatt sånn av og på søvn det er utrolig slitsomt og ha det på den måten.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Jeg er også glad i hverdager..:) Gleder meg til høstens tv-program som Farmen og sånt.. 🙂 Alltid deilig når man får sove godt..dårlig søvn er helt pyton.. Fin dag videre til deg <3

      1. Det er deilig med hverdager. Ja en ny sesong med Farmen starter vel også snart det er ett av de programmene som jeg ser veldig mye på.

        Søvn er både godt og nyttig, dårlig søvn er jeg mest vant til så en blir nesten overrasket hver gang en får en natt med god søvn.

        Fin dag videre ønskes til deg og dine.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det ble 90 kroner i dag og litt i kontanter, var en del festing for det ble to hundre i kontanter til sammen så jeg trenger ikke bruke mer en ti kroner av mitt mat budsjett denne uken.

        Stor klem fra meg til deg her fra brenn heite Kongsberg.

      1. Ja det var kjempe godt med en god natts søvn. Jeg har en fin kveld også, skal snart se på Rosenborgs herrer spille fotball kamp.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg