Nå er det snart natta.

 

 

 

Nå er det langt på kveld så nå skal jeg se ferdig senkveld så blir det god kveld Norge, etter det så blir det god natta her i huset får en håpe.

 

Jeg var så dum at jeg sovnet på sofaen etter turen min i dag, så det kan bli litt sånn nattesøvnen blir ødelagt grunnet det da. Håper det ikke skjer men skjer det så skjer det i morgen så er det jo lørdag, å da kan en stå opp når jeg  vil så da kan jeg  jo legge meg når jeg vil jeg forsømmer jo ingen eller ingenting.

 

 

Jeg kan jo gjøre forberedelsene på det oppdraget som jeg kaller det å legge meg, må jo ta sovemedisinen min så blir det fart på sovingen. I disse tider er jo døgnet blitt snudd litt på hodet, men nå har jeg tenkt til å være i seng før klokken 01.00 i natt.

 

Angsten er flink til å ødelegge både natten og dagen nå for tiden, så da er det jo bare å ta noen grep og det startet jeg med i går. Kan jo også klare mye selv også men det er en lang prosess med eller uten psykolog hjelp, da er det godt med noen hjelpemidler men dem er det mange av skal ikke gå inn på dem.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper du fikk en god natts søvn. Har man hjelpemidler som får en til å sove så er det bra. Så også på Senkveld, og etterpå var det bare å finne senga. Sov godt i natt. Nå venter jeg at det skal bli bedre vær, for jeg må visst ut å få unna snøen på terrassen. Lavet ned i går, nå vil man ha sol.. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg har sovet meg igjennom natten, tok en sovetablett i går.
        Synd med det været her har det vært sol i noen dager, snøen smeltet fra verandaen min men det er hålke stort sett på gården og i noen av byens gangveier.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg