Nå er det sengevalsen neste.

 

 

 

Skal ut og lufte meg før vi finner senga for nå er jeg en trøtt og søt liten gammel hun på 14 år som trenger sine timer på øyet etter en lang dag, hu mat mor er også veldig trøtt og sliten så da er det på tide og finne senga her i gården skal bare en tur ut for og gjøre det jeg må før vi legger oss.

 

 

Jeg skal nå kneble beinhaugen og krype langt innunder dyna og ta en titt på baksiden av øyelokka, for nå er jeg så trøtt og sliten så det tar så lang tid og skrive dette innlegget veit heller ikke om dette innlegget er sammenhengende men det får dere bare overleve men det er jo sent på kveld nå.

 

Dere får ha en riktig god natt alle sammen og med disse ordene så sier jeg takk for at du stakk innom og velkommen tilbake i morgen.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg