Nå er det gjort.

 

 

 

Nå er leiligheten til min mor endelig ute av vår hender lenger, for overtagelsesmøtet var i dag klokken 14.00 og det er en stor lettelse for min del.  For jeg har jo hatt nøkkelen og passet på at alt var greit der oppe, etter at min onkel var ferdig der oppe for det var folk som titt og ofte brukte den døra og ikke låste etter seg.

 

Nå kan vi snart gjøre opp huslånet og annen gjeld min mor hadde og det onkel har betalt for hun hadde ikke nok innkomst til å klare både utgiftene til kommunen og alle utgiftene til leiligheten, og så får vi se om det blir noe igjen til oss barna jeg har ingen forhåpninger om det men det hadde vært greit med litt ekstra.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg