Nå er det blitt sene kvelden.

 

 

 

Da er også denne dagen gått over til sen kveld snart natt, jeg har ikke tenkt å finne senga enda men det gjør jo ingenting jeg legger meg til faste tider og står opp til faste tider. Noen rutiner må en ha og det er hvile og våken tid, legger meg aldri før etter midnatt og står opp i 09.00 tiden.

 

Ellers så har jeg ikke så mye struktur i hverdagen bare tar ting som det kommer, har ikke så mange å tenke på bare meg selv.

 

Ringer venninnen min så går jeg til henne og handler og andre ting, og så sitter vi å skravler over en kopp kaffe og en røyk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg