Nå er det bare fire dager til jul huff.

 

 

 

Ja huff det er bare fire dager igjen til jul jeg gleder meg ikke akkurat til å sitte tre dager uten å se en sjel, men det får jeg ikke gjort noe med for julen kommer uansett sånn er det bare. Er da greit å tenke på at jeg ikke er alene om det, er jo noen som er alene som hadde planer om å kanskje reise hjem til jul men kan ikke for det de er i isolasjon eller smitte karantene så det er mange med meg. Er jo bare det at jeg er ensom også i hverdagen, å det blir mye mer sårt når familiehøytiden skrider frem og her sitter jeg.

 

Nei nå får jeg slutte å sutre for det hjelper ingenting, får bare gjøre det beste ut av det selv om det ikke er så lett. Ja jeg gruer meg sånn er det bare.

 

Får bare finne noen fine filmer eller en god bok så går den kvelden fort, og de andre to dagene går nok like fort med film, maling og en god bok. Det er jo bare en vanlig helg på mandag om en uke så er det en helt vanlig mandag og hverdag godt er det, liker hverdagene best sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

4 kommentarer
    1. Uff, alltid spesielt med de julehøytiden, ikke kjekt å føle seg ensom, men tror du klarer å gjøre det beste utav det, venninnen din, er hun opptatt alle 3 dagene? Ha en fin dag, har ikke snø her, men iallefall frost, er jo vant med regn på denne tiden🤗klem fra meg

      1. Ja det er da det er verst men føler meg jo ensom ellers også, jeg skal nok klare og gjøre det beste utav det. Hun skal ha en del besøk av familien så da skal jeg ikke presse meg på. Dagen har vært fin i dag. Her er det også kaldt her også, er en del snø og frost snøen skulle det komme en del snø i dag/kveld.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Forstår deg godt! 😳 Og det er leit at du, og mange med deg er helt alene på julaften.
      Selv så føler jeg på noe av det samme, men vi er ihvertfall to, så vi er ikke helt alene 😊 Jeg liker også hverdagen best, selv om jeg synes det er koselig med juleforberedelser og adventstida.
      Sender gode klemmer. 😊❤

      1. Ja det er også mange som kan føle seg ensom selv om man er to, jeg pleier og kalle det tosom ja det er faktisk mange det også.

        Hverdagene er det aller beste for da kan man i allefall møte på folk selv om man ikke prater med hverandre, ett smil eller ett nikk er bedre enn ingenting. Jeg liker adventstiden men det er for da kommer julelysene opp i byen og det er julefilmer på tv, det liker jeg veldig godt og jeg gråter en skvett av disse julefilmene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg