Nå er dagen blitt til kveld.

 

 

 

I dag har det vært en vanskelig dag jeg jobbet med bloggen , for jeg måtte logge inn på den nye fra morgenen av så viste det seg at jeg fortsatt på bloggsoft.

 

Jeg regner med at jeg er der fortsatt så vist jeg ikke kommer fram på forsiden så er jeg på den gamle ordningen, kommer jeg på forsiden så er jeg flyttet over da er jeg også kommet over på ny blogg.

 

 

I dag har jeg gått tur med hunden Elvis, har også vært og gått æren for ei venninne og det er helt greit og tjene noen ekstra kroner.

 

Vi har jo selskap med hverandre med kaffe og skravling, så slipper jeg og føle meg helt alene og forlatt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg