Nå blir det to fine program på tv2.

Reklame | Ellos.

 

 

Jeg skal nå sitte og se på sommerhytta og så kommer farmen rett etter nyhetene, sommerhytta syntes jeg er ett kjempefint program og få litt inspirasjon til å gjøre noe selv kanskje jeg skal male litt her hjemme.

 

Og etter nyhetene så kommer høstens lille bondeeventyr, det er spennende å se hvem som blir førstekjempe denne uke. Å om de snart blir satt i gang med spillet der inne nå er bare alle en gjeng med venner på tur, kanskje litt tidlig å sette i gang spillet syntes noen men ikke jeg.

 

Har jo en som jeg skulle ønske vant hele farmen og det er han som er storbonde nå han er finnmarking, å virker som en drevende kar så han unner jeg å vinne.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

 

Gina Tricot//Gulliver//NORDFORM//Duffy//Ellos

4 kommentarer
    1. Når man ikke får sove da får jeg kommentere litt hos deg. Synes han i Farmen som heter Nils og er Finnmarking at han vinner hele greia! Koselig program, både den og Sommerhytta. Får også med meg 113 på NRK. Er mange fine programmer på diverse TV-kanaler men selvfølgelig kan man ikke følge med på alle. Håper du får sove i natt, og jeg skal nå prøve atter en gang. Klem fra nord. 🥰

      1. Ja jeg håper virkelig han vinner hele farmen. Ja jeg må ha med meg både farmen og sommerhytta ser også på 113 på NRK.

        Sove hva er det sånn er det med meg i natt også er trøtt som ei strømpe men sove nei det går ikke. Nå gadd jeg ikke å ligge i senga å vri meg lenger så jeg sto opp igjen.

        Ønsker deg en riktig god natt .

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg