Nå ble jeg mett.

 

 

 

Jeg får si som bestemoren min ofte sa at det er fint folk som spiser sen middag, det var noe jeg gjorde men det var så godt at det ikke gjorde noe at jeg måtte vente på å få spist. Ingen grunn men jeg sovnet i stolen etter at jeg var på siste turen min, var faktisk veldig sliten så det var godt med litt ekstra søvn.

 

 

Dette ble en nydelig middag det var bacon burgere med stekt ris som tilbehør som jeg hadde tilsatt paprika raspa gulerøtter og erter og noe som jeg ikke husker hva heter jo det var bambusskudd.

 

Det var iallefall kjempe godt og veldig mektig, så jeg ble stapp mett så nå trenger jeg ikke noe mer mat i dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

6 kommentarer
      1. Ja så det var noe i det bestemor alltid sa. Det var så godt at jeg skal ha det igjen til uken, må jo variere litt i matveien for det er noen som mener at jeg ikke kan spise variert på mitt matbudsjett. Ønsker deg og dine en kjempe fin kveld.

    1. Det så deilig ut. Takk for tipset med stekt ris med det tilbehøret med gulrøtter og erter og sånn. Det skal jeg lage meg..God kveld og god natt etterhvert…Klem herfra Fredrikstad.

      1. Det var kjempe godt, den stekte risen passer også til kylling har også spist det til fisk kan også spise det som det er som et måltid alene. God kveld til deg og god natta når den tiden kommer. Klem fra meg til deg.

    2. Ser godt ut den middagen din! Prøver selv å spise variert, men jeg har oppdaget at maten er blitt langt mye dyrere. Særlig grønnsaker og frukt. Kjøper litt om det er gode tilbud. Ønsker deg en riktig god natt og håper du får sove godt!

      1. Ja den var helt fortreffelig. Ja maten har blitt mye dyrere nå en den var før, så jeg går mye i disse 50% kjølediskene der kan en finne mye godt. Jeg Kjøper frukt som epler fra first prise og mange andre varer fra det merke for det faller iallefall billigere ut.

        Ønsker deg en riktig god natt og sov godt du også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg